Tuesday, December 11, 2012

Janda Gersang Kehausan Seks



Hai semua pembaca.. Nama aku ajib.. Aku nak share dengan korang kisah aku main dengan janda gersang yang dah lama x dapat batang lelaki.. Kisahnya bermula begini...

Setiap awal bulan, bila dah dapat gaji, aku suka pergi bershoping.. Biasalah.. Aku ni kerja marketing kereta..

So kenelah jaga keterampilan sedikit.. Barulah orang confident nak beli kereta dengan aku.. Aku biasa pegi shopping kat sogo.. Kalau yang x biasa duk kl, sogo ni dekat stesen lrt bandaraya..

Selepas aku dan pilih baju2 n seluar yang aku suka, aku pergilah bayar kat kaunter.. Masa aku sampai kat kaunter tu, aku tengok ade kecoh2.. Aku pun datanglah dekat..

Rupa2nya ade seorang akak ni kredit card dia x boleh guna.. Di sebabkan akak tu cantik, menarik, tertarik... Aku oferlah untuk membantu..

Aku tolong bayarkan dulu guna duit aku.. Akak tu terima n ucapkan terima kasih kat aku.. Kami bertukar business card.. Biasalah cara orang kl berkenalan.. Business card x tinggal.. Biar x berduit asalkan bergaya.. Hehehehe..

3 hari selepas kejadian tu, akak yg aku tolong di sogo aritu, telifon aku.. Dia ajak aku kuar makan malam bersama dia.. Aku pun on jelah.. Tepat kul 9.00 malam, aku sampai di restoran yang di janjikan..

Aku tengok akak tu, seperti bidadari.. Berpakaian warna biru, skirt pendek, baju ketat.. Terbojol buah dada dia yang besar tu.. Tengok lurah buah dada dia pun dah wat aku x tentu arah.. Hehehe.. Aku tegur dia..

Kemudian dia menjemput aku duduk di depannya.. Cam biasalah bila di restoran, pesan makanan minuman..

Sambil makan, aku bertanya, ape tujuan dia nak jumpa aku malam ni.. Dengan nada sedih, dia bagitahu aku, dia x dapat bayar lagi duit aku wat masa ni.. Kerana dia x cukup duit.. Aku hanya menjawab x kisah..

“Bila2 masa ade wit dia boleh bayar..” Kemudian dia memberitahu aku dengan nada gurau dan tersenyum,

“alangkah baik jika boleh bayar dengan cara lain..”

Aku terdiam seketika.. Kemudian aku bertanya,

“ dengan cara yang bagaimana?? “

Akak tersenyum.. Dia bertanya pada ku,

“ape yang aku suka pada dirinya??”Aku terdiam..

Terkejut pun ade gak..

Aku tanya “ape maksuk akak??”

Dia bangun dan duduk di sebelah kanan aku.. Dia pegang tangan kanan aku dan letakkan di peha dia yang gebu tu..

Automatik, darah aku terasa panas dan batang aku dalam seluar ni terus mencacak naik.. Sambil senyum akak tu berkata,

“kalau nak, malam ni akak boleh bagi lebih dari peha akak ni..

Aku tersenyum dan mengangguk.. Terbayang dalam pemikiran kau, tubuh wanita seksi seperti akak ni akan aku gaul sepuas2nya malam ni..

Hehehe..selepas selesai makan, akak tu ajak aku pulang kerumah dia tetapi aku xnak.. Aku takut kantoi dengan suami dia..

X pasal2 malam ni, pecah pulak kepala aku di belasah suami akak ni.. Sambil tersenyum dan ketawa, akak memberitahu aku, dia dah 3 tahun bercerai dengan suami dia..

Dia janda xde anak.. Suami dia ceraikan dia kerana dia x boleh mengandung.. Selama 3 tahun juga lah dia x dapat rasai belaian seks dan batang lelaki..

Aku tersenyum.. Aku dapat rasakan, malam ni pasti amat menyeronokkan.. Aku pun ikutlah akak tu pulang..

Akak ni hanya tinggal di apartment sekitar kl.. Setelah parking kereta, akak tu mengajak aku naik kerumah dia..

Setiba di rumah dia, akak tu menjemput aku masuk.. Cantik rumah dia.. Nampak pemandangan sekitar kl.. Cantik sangat..

 Akak tu suruh aku duduk dulu.. Dia hidangkan aku air oren.. Kemudian akak tu duduk di sebelah aku.. Bauan wangian perfume dia wat aku semakin ghairah.. Kami hanya terdiam.. Aku beranikan diri memegang peha dia..

Dia hanya tersenyum dan berkata, “xkan berani pegang tu je?? “aku hanya senyum..

Aku raba pipinya.. Pipi dia lembut dan halus.. Aku turunkan tangan aku meraba lehernya.. Kami bertentang mata..

Perlahan2 aku mengucup bibirnya.. Kucupan pertama tiada tindak balas.. Kemudian aku kucup semula bibirnya.. Kali ni kucupan aku di sambut dengan lembut oleh kakak tu.. Kami bermain2 lidah.. Hampir setengah jam jugala kami bercium..

Akak tu seperti xnak lepaskan bibir aku.. Aku cuba turunkan kapala aku untuk mencium leher dan tengkuknya.. Akak tu mendungakkan kepalanya keatas untuk memudahkan aku mencium leher dan tengkuknya..

 Kemudian aku mencium pipinya dan kembali kebibirnya.. Kali ni, kucupan aku di bibirnya disambut dengan rakus.. Lidah ku di sedut2.. Bibir ku di gigit akak tu..

Aku baringkan akak tu perlahan2 diatas sofa sambil bercium mulut.. Kemudian tangan kiri aku merayap meraba teteknya yang besar, anjal dan tegang tu.. Tangan kanan aku pula merayap meraba punggung dan peha dia..

Aku bangun dan cuba membuka kesemua pakaiannya dan akak tu juga cuba membuka kesemua pakaianku.. Aku samakin ghairah melihat tubuh bugil akak ni.. Kulit tubuh dia gebu, tetek dia besar dan tegang.. Puting tetek dia masih kemerah-merahan..

Pantatnya tembam dan hiasi bulu-bulu halus.. Aku semakin stim.. Nak je aku terus cucuk batang aku dalam pantat akak ni.. Tapi aku cuba kawal nafsu aku agar x terlalu gelojoh.. Masa masih banyak.. Hehehe..

Aku kembali mencium mulut akak tu sambil tangan kiri ku meramas2 buah dada dia dan tangan kanan aku mengusap2 pantat dia..

Dia mengerang kesedapan bila aku mengusap2 pantat dia.. Akak tu juga meraba2 dan mengusap2 batang aku.. Dari mulut, aku tukur mencium lehernya.. Kemudian menghisab pula tetek dia..

Aku gigit puting teteknya.. Lepas puas sebelah kanan, aku hisab pulak tetek kiri.. Tangan kanan aku pula, x henti2 mengusab dan menggetel biji akak ni..

X lama lepas tu, akak ni kekejangan.. Terasa ade pancutan air keluar dari pantat akak ni terkene tangan kanan aku..

Bau aroma air kepuasan kak tu membuatkan aku semakin rasa ghairah.. Aku berpindah pula menjilat pantat dia.. Aku jilat air yang keluar tadi sampai kering.. Aku hisab dan gigit biji dia..

Sesekali aku terdengar akak ni mengerang kesedapan.. Aku jilat pantat dia puas2.. Air pantat dia mengalir semakin banyak.. X lama lepas tu, akak tu menegang sekali lagi.. Aku jilat semua air yang keluar tadi sampai kering..

Aku bangun duduk di kerusi.. Akak tu bangun dan terus cium bibir aku dengan rakus.. Kemudian dia menolak aku baring dan menindih badan aku..

Dia cium mulut aku tanpa henti sambil tangan dia mengusab2 batang aku.. Aku rasa kegelian.. Kemudian, dia cium leher aku dan mengaul seluruh tubuh aku..

Aku dapat rasakan kegersangan janda ni yang dah 3 tahun kehausan seks.. Hehehehe.. Badan aku di gigit, puting tetek aku pun di gigit, di hisab.. X pernah aku rasa kene gaul camni.. Lepas puas gaul tubuh aku, di hisab batang aku..

Mulut dia terasa panas..

X pernah aku rasa sedap camni.. Dia maju undurkan kepalanya.. Sesekali dia masukkan batang aku dalam2 sehingga mulutnya cium pangkal batang aku..

Batangku terasa mengembang dan berdenyut2 dalam mulut dia.. Dia melajukan pergerakkan kepalanya mengulum batang aku..

Aku terasa geli dan mengilu sangat2.. Batang aku tarasa makin menegang.. Aku terpancut dalam mulut dia.. Dia hisab dan telan air mani aku sampai licin.. Betul2 haus ni, pada pemikiraan aku..

Lepas tu dia hisab lagi batang aku yang dah kendur.. Sekejab saat je, batang aku dah menegang n mengeras semula.. Kemudian dia naik atas badan aku dan masukkan batang aku dalam pantat dia pelahan2.. Fuhhh!!! Terasa ketat cam anak dara.. Dia goyangkan punggungnya perlahan2..

Dia memejamkan mata kerana kesedapan.. Aku memegang punggung dia, aku menggoyangkan punggung aku mengikut irama pergerakkan punggungnya.. Aku tarik dia baring di atas dada aku dan menggoyangkan punggung aku lebih laju..

Dia menggerang kesedapan.. Semakin lama, semakin kuat dia mengerang... Dia mengejang lagi.. Terasa cecair meleler ke batang aku.. Aku masih tidak rasa ape2 lagi..

Aku bangun duduk dan biarkan dia duduk di atas riba aku.. Batang aku masih di dalam pantat dia.. Aku menggoyangkan punggung aku dan punggungnya sambil aku mencium mulut dan lehernya..

Akak tu hanya memejamkan mata kesedapan.. Semakin lama semakin laju aku menggoyangkan punggungku.. Aku terasa kepala batang aku semakin mengilu.. Aku terasa hendak terpancut..

Akak tu minta aku pancut dalam pantatnya.. Belum sempat aku pancutkan air aku, akak mengejang dulu melepaskan air kepuasan dia..

Kemudian baru aku terpancut dalam pantat dia.. Hmmmm.. Puasnya aku rasa.. Tapi, akak tu masih x puas.. Dia ajak aku sambung di dalam bilik..

Masuk je bilik, akak tu terus tarik aku, dan menghisab batang aku dengan rakus.. Memang betul2 gersang akak ni.. Batang aku tegang semula, dia minta buat posisi dogie.. Aku hanya ikut.. Pantat dia terasa makin ketat dengan cara posisi ni..

Aku masukkan batang aku perlahan2 dalam pantat dia.. Sesekali dia mengerang sakit.. Bila dah masuk kepala, aku terus menekan batang aku masuk keseluruhannya kedalam pantat dia.. Menjerit gak la dia tahan sakit tapi sedap..

Perlahan2 aku tarik masuk batang aku.. Terasa licin dengan cecair yang keluar dari pantat akak ni.. Aku lajukan sedikit pergerakkan punggung aku.. Akak mengerang kesedapan..

Aku nampak tangan dia menggengam kain cadar katil.. Pada pemikiran aku mungkin dia merasa sakit sedikit tetapi sedap.. Hehehe..

Aku melajukan lagi pergerakkan tunjahan batang aku menjelajah pantat akak tu.. Aku teringat satu cerita lucah orang putih yang air pompuan tu terpancut keluar cam air pancut bila klimaks dalam posisi dogie ni..

So aku pun teringin nak tgk akak tu terpancut camtu gak.. Aku pun ape lagi..

Aku henjutlah laju2.. Akak mengerang kesedapan.. Kepalanya terdongak ke atas..

Badan terasa menggeletar.. Dia menjerit nak terkuar dah.. Aku lajukan lagi pengerakkan punggung aku, tiba2 akak menjerit kuat dan aku pun tarik batang aku keluar.. Tersembur air klimaks akak keluar dari pantat dia..

Dia jatuh terlungkup atas katil dengan mata terpejam.. Aku rasa penat.. Dan nak baring sebelahnya..

Tapi tiba2 akak tu bersuara, dia x puas lagi.. Minta lagi seround.. Terkejut aku.. Betul2 gersang akak ni..

Aku telentangkan akak tu.. Aku kis mulut dia.. Aku cium leher dia.. Aku hisab tetek dia.. Lepas tu aku kangkangkan dia, aku masukkan batang aku dalam pantat dia..

Aku henjut perlahan2 sambil aku kis mulut dan leher dia.. Aku lebih suke position begini.. Akak hanya memejamkan mata dan mengerang kesedapan..

Aku henjut laju2 dan perlahan semula.. Bila aku enjut laju, akak mengerang kuat.. Aku enjut lagi laju2 sambil mengucup bibir dia.. Akak mengerang kuat.. Dia menjerit lagi.. Lagi.. Lagi.. Aku semakin bersemangat..

Peluh aku dah menitis2 ke muka akak tu.. Aku lajukan lagi enjutan aku.. Aku terasa nak terpancut.. Aku cuba tahan pancutaan aku.. Tapi x berjaya.. Aku terpancut lagi sekali dalam pantat akak tu..

Kemudiaan akak pun kejang dan klimaks lagi sekali.. Aku terguling jatuh terbaring sebelah akak tu.. Terasa puas dan penat sangat2.. X pernah aku rasa puas camni sepanjang aku main dengan mana2 perempuan.. Kerana keletihan, aku tertido sampai ke pagi....